He lost his soul to a woman so heartless.

Need i say more?
Kanye is a effin beast. He's creative. real. arrogant and need i say stylish.
i love this man!
hype williams killed it.


i damn near think im heartless. i wanna love and shit but im afraid of it. afraid to be in a serious relationship. im afraid of commitment. afraid to think too hard about a guy. afraid of missing someone. afraid of getting hurt. afraid he wont love me back. afraid of being alone. afraid to open up. im afraid to move on because im afraid he will move on and fall in love with someone else. im afraid he will forget what we had. so i act heartless.

17 comments:

Sexxy Luv said...

i love the video! Kanye is all about steppin' outside the box with his creative azz!. lol

you have to take risk and chances in life...you know gamble some shit,yea, you right if you move on he may move on, but which heart ache do you think is worse...the one where you move on and think about what if, or the one where he moves on first and you're left wondering how could he....

easier said then done but we all have to move on at sometime, even if it's taking baby steps like i'm doing.(^_^)

☆αmbєr said...

ps- ugh i love kanye sooo much. i swear im his biggest fan. lol

☆αmbєr said...

i know i know. but its hard. i like him sooooo much. i usually dont even fall for guys. and since i did i swear i cant get him off the brain. i know i need to move on but hell its no one to move on too and im too lazy to put the time and effort into meeting a new guy.

Bloggal said...

damn, i love this post. it's so honest. i feel you on alllll of this.

Bloggal said...

p.s.

i LOVE this song and video! i never so it before now.

☆αmbєr said...

thats whats up bloggal.
i appreciate it

Video Vix[o]n said...

oh baby, you stole my post. was about to put this up.

song is crack, the album is going to be B-NANAS. heard that robocop track yet?

good looks with the blog hit. expect to see me face more often.

☆αmbєr said...

oh hell yeah im a kanya fanatic. i heard it. i cant wait. im on a count down waiting to cop it. i dont wanna hear anymore leaks tho.

RunGirl. said...

It takes a lot of guts to write those words and post them. Maybe you are closer thatn you think ...

Love the new Kanye! I wish he wasn't singing, but somehow this works for him.

☆αmbєr said...

i appreciate that rungirl

and yeah kanye can pretty much do anything and it will work for him

-jd

Brothers Blog said...

I know exactly how you feel about being heartless I guess I can probably be that way too at times but not necessarily out of fear. But I think the things you stated you were afraid of are the draw backs to love. As great as love can be you still have to deal with those what ifs. But I think if you look at it as crawling before trying to run into love you will eventually be ok. Plus it's gotta be with the right person before you can even began to take those steps.

A.M. said...

so this was my jam from the first day I heard it. Funny that a rap song spoke to me so much. Almost like Song cry speaks to me. Yea, I'm that girl...the heartless one...but I think I'm heartless because I have too much heart. Does that make sense?

Jaded said...

We try so hard to preempt the aftermath of love but pretending we have no use for it...and yet we still want it so so bad. Good post J.D.

tris. said...

i effin loovvve this song.
the video....not so much.
i mean the colors rock my socks but thats it.
i'm not gonna lie to u. and i'm not even tryna be cynical but all the things u fear about love an relationships and shit. happen 95% of the time. gotta hold out for that 5% which sucks major balls and ass.

kit von b. said...

sweetheart, take it from me...you don't wanna be heartless, so don't even think that way.

-KB

☆αmbєr said...

Brother B. -"But I think if you look at it as crawling before trying to run into love you will eventually be ok." -- thats my fuckin problem. im to lazy to crawl. im not patient. lol


A.M. -- that made so much sense. i feel the same way. like deep down inside past my ice cold heart. its love. kinda weird. but true.

Jaded "We try so hard to preempt the aftermath of love but pretending we have no use for it...and yet we still want it so so bad." <---- you killed it. that sums up my love life right there.

☆αmbєr said...

ms uncensored -- ughhh u will not NOT like Kanye's work. how dare thee. lol but eff that 5% shit!!!!!!!!! lol

Kb - too late i am