My president is black, he turned hella states blue and i'll be got damned if Indiana aint too!

My feet hurt. My back hurts. Im STILL cold. I worked my ass off for Mr. Obama ALL DAY TODAY. 6am-6pm ya heard. Passing out flyers, showing ppl how to vote, helping them find their voter locations.. Hell yeah i Baracked that shit hard. So he better fuckin wins or its some mad foolishness going on in the government. I heard some crazy ass stories today. Some voters in Ohio were seperated by race.. blacks in one line, white in the other (CRAZY) some candiate threw away hella votes.. they was blocking streets off. I know here in Nap they was pulling people over EVERYWHERE. the blocks were hot. all this is some nonsense. i hate that the states are this crooked. So im letting it be known, if for any reason Barack doesnt get into the "black" house. im outty. United Kingdom here i come.

But i have faith he will pull it off. Id rather switch up states instead of countries. lol

Well i hope everyone had a successful voting day. Tell me how your day turned out.
This is damn near it for me (political talk)
May the best man win! (cough cough Barack)

peace out peoples!


(vixenchick) said...

yay i'm glad you voted!

Sexxy Luv said...

unpack your bags and kick up your feet! we did it!

Schizophrenic Brooklynite said...

LOL @ the block being hot on election day

Im so happpyyyyy its over

Video Vix[o]n said...

it was all worth it. Barack the vote and you won. Now we can all relax and start changing up things.

☆αmbєr said...

im so hAPPY this shit is over too.

my name is jayne dough and i approve this message. haha

RunGirl. said...

I come from SC which is ALWAYS red, so its good to move to a now blue state.

☆αmbєr said...

i agree. it was another proud moment